Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Josefin Bruzell - 9 januari 2013 14:17

Här kommer lite bilder från Chiang Mai Night Bazaar. En riktigt stor marknad mitt i stan där allt fanns. Jag fick tag på det jag behövde och stoppade i mig lite mat när jag ändå var där. 8 SEK kostade den idag. Väldigt gott och djävulskt starkt! ;-)

Kramar

Av Josefin Bruzell - 9 januari 2013 14:12

Usch, gissa om det skär i mitt hjärta varje gång jag går förbi dessa!!

Av Josefin Bruzell - 9 januari 2013 11:31

Har kommer lite bilder fran stallet jag bor pa i Chiang Mai.
River View Lodge heter det.

Ett valdigt prisvart stalle. Rent, frascht och med valdigt trevlig personal!   


Ikvall ska jag ga pa den lokala nattmarknaden. Den ska tydligen vara jattestor!   

Jag har ju som jag skrev innan, lite jag maste handla pa mig.


I morgon lamnar jag detta stallet och drar ut pa trekkingen. De hamtar mig tidigt pa morgonen och sedan vantar tre spannande dagar och aven natter for den delen... Det blir sang a la Robinson... Kul!   
Jag vet inte hur det ar med mottagning och sa uppe i bergen, men funkar det inte att blogga dar sa kommer det en lang uppdatering sa fort jag ar tillbaka i civilisationen!


Ha det gott!


Kramar

                   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards